sobota, 13 lipca 2013

Ciągle pada

Drugi dzień pada deszcz, zrobiło się też chłodniej i jakoś tak bardziej jesiennie, mam nadzieję, że jutro znowu zaświeci słoneczko i będzie można wybrać się na rodzinny spacer. Kilka dni temu wybrałam się z aparatem na wycieczkę i udało mi się  (mam nadzieję) zatrzymać trochę tegorocznego lata na zdjęciach:





W mojej amatorskiej rękodzielni w ostatnich dniach też sporo się dzieje. Drewienka do decoupage od Górali dotarły ku mojej wielkiej radości, trochę mniejszej radości mojego Męża, który to wszystko musiał przytargać i pomóc rozpakować :)  Przyszły herbaciarki małe i duże, szkatułki, pudełka różnej wielkości, kuferki, szafeczki na klucze, malutkie kasetki, chusteczniki, tace, zegary i inne drobiazgi. Całe mnóstwo dobrodziejstwa. Wszystko czeka na odpowiedni czas i wenę. Już niedługo umieszczę w moim sklepie internetowym  kategorię z produktami do ozdabiania, więc tam będzie można zakupić najpotrzebniejsze rzeczy do dekupażowania. Tymczasem, jeśli ktoś nie chce czekać, a jest z Opola i chce coś zakupić, to proszę o kontakt. Wszystkie dane do kontaktu znajdują się na www.ToKupuj.pl . Zapraszam.

W moim kąciku rękodzielniczym schnie już kilka nowych rzeczy, ale przyda się im jeszcze kilka warstw lakieru, więc pokażę je następnym razem. Dzisiaj za to jedna z moich ulubionych prac. Herbaciarka z niebieskimi balonami... motyw znany i lubiany, ale mnie i tak urzekł. Musiałam mieć coś takiego u siebie.:)









A na koniec coś tematycznie dla ucha, nie tylko dla oka:



Miłego wieczoru życzę. Do następnego razu.


Brak komentarzy: