wtorek, 28 kwietnia 2015

Decoupage na drewnie

Trochę ostatnio nazbierało się rzeczy, które wykonałam w moim małym kąciku. Nie wszystko jest jeszcze co prawda wykończone i gotowe do pokazania "na już", ale coś się znajdzie do dzisiejszego posta. Dziś pokażę trzy drewniane rzeczy ozdobione metodą serwetkową, malowane farbami akrylowymi i mocno wylakierowane. Na początek zrobiłam skrzyneczkę na drobiazgi dla wielbicielki Monster High. Oczywiście przeważa kolor różowy, ale to taki wiek właścicielki. :)




 W środku znalazła się atłasowa dekoracja - dwie różyczki na zielonych listkach,
a spód szkatułki wyłożyłam różowym filcem:




  Całość wylakierowałam na wysoki połysk:


Zrobiłam jeszcze drugą szkatułkę, troszkę mniejszą, z motylem i cieniowaniami:








I ostatnia rzecz, najmniejsza z tych trzech, to zakładka do książki dla Mai,
wielbicielki koni i książek o koniach- uzupełnienie prezentu urodzinowego:










A na zakończenie jeszcze kilka nutek na dobry sen:


Dzięki za odwiedziny i do następnego razu.

Brak komentarzy: