poniedziałek, 27 lipca 2015

Rzemyki i koraliki

Znowu zrobiłam kilka sztuk bransoletek, tym razem jednak pomieszałam własnoręcznie wyplecione rzemyki z koralikami i powstały takie stwory, w dwóch odmianach kolorystycznych:








Kolejne dwie bransoletki zrobiłam szersze, na nadgarstku wyglądają okazalej.
 Tutaj połączyłam  więcej rzemyków i sznurków, w jednej wersji pomarańczowych, w drugiej wersji białych:








I jeszcze jedna bransoletka, w której użyłam korali połyskujących -  piasku pustyni i koralików  czarnych - całkowicie matowych,
 osadzonych w srebrnych oczkach łańcuszka:




To tyle, jeśli chodzi o bransoletki. 
Większość z nich już znalazła swoje właścicielki, z czego bardzo się cieszę. 
Mogę z czystym sumieniem robić następne :)

Na koniec jeszcze odrobina muzyki:


Miło mi będzie, jeśli zostawisz ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza pod postem. 
Dzięki za odwiedziny. Do następnego razu.

Brak komentarzy: