sobota, 25 lipca 2015

Wszystkiego po troszkę

Nazbierało się troszkę drobiazgów, których jeszcze nie zdążyłam tutaj pokazać, więc czas nadrobić zaległości. Kilka tygodni temu zrobiłam dwie zakładki do książek, bo te, z których korzystałam do tej pory gdzieś się zawieruszyły. 










Zrobiłam kilka spineczek, tym razem w troszkę bardziej stonowanych kolorach, dla starszych, poważniejszych dziewczynek:




Zrobiłam też kolejną opaskę dla mojej Julki,
 a tak mniej więcej przebiegały etapy jej powstawania:










 Poniżej efekt końcowy:









Na koniec jeszcze jeden komplecik biżuteryjny -  bransoletka i kolczyki,
prezent dla mojej Teściowej :)






Tyle ode mnie na dziś. Oczywiście jeszcze tylko muzyczne zakończenie:




Dzięki za odwiedziny i do następnego razu.







Brak komentarzy: