czwartek, 24 września 2015

Garść drobiazgów

Nazbierałam już troszkę drobiazgów, które chciałam Wam dzisiaj pokazać. W większości są to bransoletki, których tworzenie nadal sprawia mi ogromną frajdę... ostatnio nawet moja Córcia uległa zauroczeniu i sama zaczyna tworzyć swoją własną biżuterię. Ale o tym innym razem :) Na początek bransoletki sznureczkowe z koralikami - turkusowe sznurki i czarne korale:



oraz czarne sznureczki i jasne korale.

 Ta największa kulka jest drewniana, własnoręcznie ją zdekupażowałam i polakierowałam.
Mam pewność, że ta bransoletka jest wyjątkowa i jedyna w swoim rodzaju :)

z bliska kuleczka wygląda tak:


Jeszcze kilka fotek bransoletek na moim nadgarstku:





Poza sznurkowymi bransoletkami powstały jeszcze koralikowe bransoletki z siatki jubilerskiej 
w kilku kolorach z zawieszkami i bez zawieszek:
















 z czarnego woskowanego sznurka i kamyków o ciekawym kształcie i kolorze
 stworzyłam oryginalną ozdobę szyi:




Naszyjnik nie jest długi, ja zapinam go dość ciasno...
kamyki poruszają się przy każdym ruchu, przyciągają uwagę, połyskując w słońcu.


Zostało jeszcze kilka bransoletek, ale pokażę je w następnym poście,
 razem z bransoletkami zrobionymi przez moją Julinę.
A tymczasem znikam do wieczornych obowiązków,
 zostawiając Was w przemiłym towarzystwie:



Dzięki za odwiedziny. Do następnego razu.

Brak komentarzy: