piątek, 10 czerwca 2016

Kartka na 55 rocznicę urodzin

Dziś znowu kartka, tym razem urodzinowa.  Kobieca, delikatna i romantyczna... I zrobiona z ogromną przyjemnością.  Papiery, których użyłam są stonowane i eleganckie. Tak mi się przynajmniej wydaje... :)





 Karteczkę zrobiłam w delikatnych barwach  złoto-żółto-waniliowych...  Do tego kremowa koronka... czysty romantyzm






Kwiatki - margaretki zrobiłam sama - w ruch poszedł dziurkacz ozdobny, tusz, koraliki i klej. Róże zakupiłam kiedyś przy okazji w Empiku.




Środek kartki zawiera życzenia dla Jubilatki, 
a po lewej stronie umieściłam elegancką kieszonkę na pieniądze.









Kartka trafiła już do Jubilatki, więc z czystym sumieniem ją tu pokazuję.
Jest pewność, że nie zepsuję niespodzianki. :)

A tymczasem kilka chwil z Edytą Bartosiewicz:



Dzięki za odwiedziny. Do następnego razu.



Brak komentarzy: