środa, 1 czerwca 2016

Komunia - zaproszenia i kartka dla Marysi

Komunia mojej Julki już za nami, trwa jeszcze Biały Tydzień, ale już jakby więcej czasu na "normalne" funkcjonowanie...
Chcę Wam pokazać kilka rzeczy, które zrobiłam na komunijny czas, ale ponieważ mam sporo zdjęć, więc żeby nie zanudzić, podzieliłam temat Komunii na trzy części. Dzisiaj część pierwsza - zaproszenia i kartki komunijne:


Zaproszenia zrobiłam samodzielnie... nie chciałam gotowców, które wyrzuca się do kosza po przeczytaniu. Takie zaproszenie jest również pamiątką dla Gości:



Oprócz bieli na kartkach pojawił się delikatny fiolet, 
nie chciałam, żeby zaproszenia były jednobarwne:






W środku znajduje się wydrukowane zaproszenie imienne z informacją gdzie i kiedy odbędzie się uroczystość oraz przyjęcie komunijne.

Kartkę komunijną dla Marysi - koleżanki Julki zrobiłam z tych samych karteczek, również z dodatkami fioletowymi:


Kartkę składa się na trzy części, każda część jest ozdobiona papierami z tej samej kolekcji:






Na pierwszej stronie więcej się dzieje, jak to zwykle bywa... u mnie pojawił się brokatowy napis w 3D IHS oraz kwiatki tkaninowe i listki cekinowe:






Do karki dołączyłam kopertę, której też się "dostało" trochę kwiatuszków:


W następnym poście pokażę opaski w kompletach z opaską na nadgarstek oraz wianuszek mojej Julki.

Dzisiaj dziękuję za odwiedziny i do następnego razu.

Brak komentarzy: