poniedziałek, 24 stycznia 2022

Album urodzinowy dla mojej Chrzestnej

 Dziś znów przychodzę z albumem, bo bardzo polubiłam ich tworzenie, a że okazji nie brakuje... :)

Tym razem okazją są siedemdziesiąte urodziny mojej Chrzestnej. Poczyniłam więc pamiątkowy album, delikatny i koronkowy, waniliowy i pastelowy. 

 


Album jest niewielki, ma 17 x 17 cm i grzbiet 8 cm, składa się z zagospodarowanej okładki i 5 kart. Zastosowałam tu rozwiązania, które już u mnie widzieliście - kieszenie pionowe i poziome, klapki, belly band, wodospady, oraz kombinacje mat. W każdej karcie jest wsuwana dodatkowa mata ze wzorem wyciętym dziurkaczem  brzegowym. Zapraszam do oglądania :)






















Zdjęcia nie oddają funkcjonalności tego albumu, ale już się zbieram do pracy i niedługo postaram się podlinkować tu filmiki na YT.

Tymczasem do następnego napisania.

Pozdrawiam
Jola





4 komentarze:

Małgosia X pisze...

Jolu, piękny ten album, bardzo delikatny, harmonijny, tchnie wielkim urokiem. Bardzo lubię Twoje albumy.
Uściski.

Justyna K. pisze...

Wspaniały prezent! Na żywo musi wyglądać jeszcze lepiej :) podziwiam mnogość rozwiązań jeśli chodzi o umieszczanie zdjęć - przygotowanie tego wszystkiego na pewno zajmuje mnóstwo czasu!

EwaJ pisze...

Wyszło ślicznie, delikatnie i romantycznie. To wspaniały prezent Jolu.
Cieplutko pozdrawiam:)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

PIĘKNY!!