środa, 19 stycznia 2022

Skrzyneczka dla Tadzia

 Dziś skrzyneczka dla Tadzia, którego tata uwielbia motory - ścigacze. Skrzyneczka jest dla niemowlaka, ale po konsultacjach z osobą zamawiającą, ozdobiłam ją tak, by służyła chłopcu przez lata. Odeszłam więc od kolorów i wzorów typowo niemowlęcych, pomalowałam skrzynkę na beżowo szary kolor, na wieczku są spękania i srebrne gwiazdki, no i oczywiście motory.

Wyszła bardzo męska szkatułka dla Maluszka :)


Motory, to piękne grafiki na papierze ryżowym z ITD, o ile dobrze pamiętam. Napisy zrobiłam z użyciem medium do transferu, reszta to farby akrylowe i lakier. 
Zapraszam do oglądania z bliska i i daleka :)

















Tyle na dziś ode mnie. Spokojnego dnia i do następnego razu!


Pozdrawiam
Jola





2 komentarze:

Małgosia X pisze...

Super skrzyneczka, Jolu. Tadeuszek będzie kiedyś zachwycony. Może też będzie się pasjonował motocyklami?
Buziaki.

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Wspaniałe pudełko!!