piątek, 28 stycznia 2022

Ręcznie robione kwiaty i kilka czekoladowników

We wrześniu, albo w październiku zamówiłam na Aliexpress kilka sztuk wykrojników, między innymi do robienia różnych kwiatów. Zanim  się zabrałam za robienie tych kwiatków, minęło kilka dobrych dni, ale jak ruszyłam, to ciężko było przestać :) Wciągające zajęcie... Wrzuciłam je do dużego pojemnika i w wielu kolejnych pracach wykorzystywałam te kwiaty. Zobaczcie, jakie były efekty i jak różne warianty uzyskałam przy  podobnych materiałach.









Pierwszy czekoladownik to bardzo prosta kopertówka w kolorze niebieskim








Drugi czekoladownik to już bogatsza wersja. Więcej kwiatów i przepiękne papiery od LemonCraft "Tomorrow", do tego mnóstwo liści od ScrapAndMe.





 Kolejne czekoladowniki są na merci. Wykorzystałam różne pojedyncze arkusze, które mi zalegały w szafce oraz ścinki, z których zrobiłam między innymi tagi:




















Wszystkie te czekoladowniki poszły już w świat, a ja wrzucam tu zdjęcia, żeby sobie kiedyś wrócić do nich i poprzypominać, ile też tego poczyniłam :) Czasem inspiruję się jakimś elementem z poprzednich prac i wtedy łatwiej tworzy mi się nowe kompozycje.

Takie rzeczy Drodzy Państwo :)

Tyle na dziś ode mnie.
Pozdrowienia i serdeczne podziękowania za komentarze:)

Do następnego napisania

Jola

4 komentarze:

ewinka Nowa pisze...

Rób, rób kwiatuszki bo pięknie Ci wychodzą. Wspaniale zdobią każdą pracę, nawet ten najskromniejszy czekoladownik! Pozdrawiam 😀

Małgosia X pisze...

Cudnie Ci te kwiaty wychodzą, Jolu. Prace z nimi cieszą oko.
Serdeczności.

kicikicitata pisze...

Jakie piękne czekoladowniki! Te kwiatuszki to wisienka na torcie - cudne:)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczne kwiatuszki!!!