niedziela, 30 stycznia 2022

Czekoladowniki - zbiór różności

Dziś przychodzę z kilkoma czekoladownikami w różnym stylu, z różnych papierów, wykonaniem, ozdobami, na różne okazje... istny misz-masz. Wspólne dla nich wszystkich jest to, że są wykonane przeze mnie i są opakowaniami na czekolady. I tyle. Zapraszam do oglądania i komentowania :)












I jeszcze trochę różnych zdjęć :)


W tym czekoladowniku wykorzystałam róże piankowe i liście materiałowe


poniżej oparłam kompozycję o dwie rurki zwinięte z papieru scrapowego


Trzy kolejne czekoladowniki to kompozycje ułożone z  wykorzystaniem gratisowych pasków ze Sklepiku Gosi, w którym ostatnio regularnie zaopatruję się w papiery scrapowe. Ilość pasków gratisowych dawno przekroczyła setkę sztuk. W kolejnych moich projektach zobaczycie, że dzielnie staram się je wykorzystywać w różny sposób, ale ilość jest nie do przerobienia:)
















Ostatni czekoladownik jest opakowaniem na merci i jest bardzo prosty, ponieważ papiery, którymi jest ozdobiony są tak cudne, że nie chciałam od nich w żaden sposób odwracać uwagi.






Dzisiaj prac od koloru, do wyboru. Ciekawa jestem, czy któraś z nich wpadła Wam w oko. Dajcie znać :)

Do następnego napisania.

Pozdrawiam

Jola










4 komentarze:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

CUDOWNE!!! Piękne kolory i wspaniałe detale. Podoba mi się męski!

Małgosia X pisze...

Cudowne czekoladowniki, Jolu, masz do nich talent. Ten drugi w niebieskościach ujął mnie szczególnie.
Pozdrawiam.

Czarna dama pisze...

Świetne są! Mi najbardziej podoba sie ten niebieski, a zaraz potem świetny jest ten męski :)

BEATA-BECIA pisze...

Przepiękne czekoladowniki 😀
Będą ozdobą każdej czekolady !