wtorek, 8 lutego 2022

Czekoladownik na I Komunię Świętą

 Przeglądając stare zdjęcia znalazłam jeszcze jeden czekoladownik, który dawno temu robiłam na I Komunię Świętą dla Mai. Wykorzystałam piękne papiery z Craft o'clock - Letnie Kwiaty, liście ze ScrapAndMe, kwiaty mojej produkcji oraz wykrojniki do zrobienia hostii -  kółka i literki, papier lustrzany, sznureczek i dziurkacz brzegowy. To chyba wszystko, a efekt oceńcie sami. Zapraszam do oglądania :)

















Jak u Was z weną do pracy? Jest, czy ma ferie? A jak z czasem na robótki ręczne? 
U mnie wena jest, za to czasu jakby mniej na realizację wszystkich pomysłów. 
Chyba trzeba zacząć wstawać wcześniej i działać od świtu :)
Trzymajcie się ciepło i do następnego napisania.

Pozdrawiam
Jola

3 komentarze:

Małgosia X pisze...

Jolu, śliczny czekoladownik i bardzo ładnie się prezentuje w otoczeniu tych guziczków - super zdjęcia!
Moja wena ma się dobrze, a i czasu mi nie brak, bo wylądowałam na zwolnieniu z zapaleniem krtani:) No i zaraz będą ferie.
Uściski.

EwaJ pisze...

Pięknie to wyszło Jolu, ogromnie mi się podoba cała kompozycja.
Mnie też weny nie brakuje i czasu mam sporo - jak to na emeryturze:) Coraz częściej jednak patrzę na ogród i wiosny się doczekać nie mogę.
Przesyłam serdeczne uściski.

Ela 17 pisze...

Prześliczna i delikatna karteczka.