poniedziałek, 21 lutego 2022

Kartki na 50 urodziny

 Dziś przychodzę z kartkami, które zrobiłam na 50 urodziny dla moich kuzynów jeszcze w październiku. Obie są na kraftowej bazie, ale różnią się dość mocno. Nie tylko kolorystycznie, ale również graficznie. Zapraszam do oglądania:)





Pierwsza, męska kartka w beżach z dodatkiem błękitno-beżowych kwiatów. Głównym elementem na kartce jest aparat, ponieważ Kuzyn jest pasjonatem fotografii










Druga kartka dla mojej Kuzynki to róż, kwiaty, ale przede wszystkim ptaki, które kocha obserwować i godzinami wpatruje się w nie przez lornetkę. Z tą klatkę trochę przesadziłam, ale mam nadzieję, że mi to wybaczy i potraktuje jako wyraz artystyczny, a nie jako przekonania moralne :)










Tyle na dziś ode mnie, trzymajcie się ciepło.

Pozdrawiam

Jola



5 komentarzy:

Barbara H pisze...

Super kartki na powstały.

Małgosia X pisze...

Jolu, obie kartki wyglądają wspaniale, każdy element idealnie dobrany.
Pozdrawiam.

aga-craft pisze...

Świetne karteczki :) meski temat to zawsze wyzwanie- brawo TY :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Piękne karteczki!

Kasia Dudziak pisze...

Jolu naprawde postaralas sie. Bardzo mi sie podobaja. Tez lubie motywy fotograficzne, szczegolnie retro. Super pomysl i staranne wykonanie. Brawo Jolu :)