środa, 16 lutego 2022

Męski album

Dziś przychodzę do Was z kolejnym albumem, tym razem to męski projekt na pożegnanie kolegi z pracy. Album jest już zrobiony "na gotowo", tzn. tworzyłam go pod konkretne zdjęcia, które wklejałam przed przekazaniem albumu właścicielowi. 



Z wiadomych przyczyn musiałam rozmazać zdjęcia, mam nadzieję, że oglądanie albumu nie będzie przez to denerwujące.


Standardowo w albumie znalazły się kieszenie na maty i zdjęcia, klapki, flapki, kombinacje mat pionowych i poziomych...


w każdej karcie włożyłam dodatkową matę na zdjęcia lub wpisy współpracowników


znalazło się również miejsce na element pop - up


i oczywiście dynamiczny wodospad








Album wykonałam na czarnej bazie, z papierów ScrapandMe "something else".
Do obłożenia i  bindowania użyłam szarego płótna. Dodatkowo wykorzystałam czarną wstążkę do różnych pociągadełek i  wiązania albumu.

Tyle na dzisiaj ode mnie.

Zapraszam do odwiedzania i komentowania.

Pozdrawiam
Jola


6 komentarzy:

Małgosia X pisze...

Jolu, album prezentuje się rewelacyjnie, tyle w nim fajnych rozwiązań. Pooglądam jeszcze raz:)
Buziaki.

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję Małgosiu, zapraszam Cię do siebie, kiedy tylko chcesz. Uściski :)

kicikicitata pisze...

Bardzo mi się podoba! Świetnie dobrałaś jolu papiery. Karty albumu są bardzo ciekawe. Cudo!
Serdeczności ślę:)

kicikicitata pisze...

O!!! Przepraszam za literkę małą w Twoim imieniu Jolu.

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję za piękne komentarze. Nie stresuj się drobiazgami. Uściski:)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Świetny!