czwartek, 3 lutego 2022

Podsumowanie prac - grudzień 2021

 Zebrałam w jednym poście kilka prac, które zrobiłam pod koniec poprzedniego roku, ale do tej pory nie było okazji ich pokazać. Żeby nie rozpisywać się w nieskończoność, postanowiłam wrzucić tu kilka zdjęć, żeby tylko zaznaczyć ich obecność w mojej kreatywnej przestrzeni. Zapraszam do szybkiego przejrzenia mojej przedświątecznej twórczości.

Na początek pierwsze w moim życiu listy od Mikołaja... tak, tak  OD Mikołaja do dziecka, nie pomyliłam się :) Zabawiłam się w pomocnicę Świętego i stworzyłam 3 różne karty i koperty, przy użyciu różnych wycinanek i embossingu na gorąco (to te białe i srebrne gwiazdki ). Na szczęście  Mikołaj osobiście, odręcznie pisał wiadomości dla dzieci :)










Na święta zrobiłam tylko kilka kartek, bo zostały mi z poprzedniego roku i to starczyło do wysłania życzeń.




Zrobiłam też kilka dziecięcych szkatułek i pudełek.
 Niestety nie zrobiłam tym rzeczom porządnych zdjęć :(
 Zrobiłam dużą skrzynkę z autami i pojazdami dla Andrzeja




Szkatułkę dla Basi - wielbicielki harfy i nutek




oraz szkatułę dla Jadzi - fanki shopkins




zrobiłam również skrzynkę na wino, na 50 urodziny








Tak w dużym skrócie wygląda moja działalność twórcza w końcówce 2021 roku.
Większość rzeczy pokazywałam w postach na bieżąco, tu zebrałam pozostałe.

Tyle na dziś ode mnie

Pozdrawiam
Jola


7 komentarzy:

Małgosia X pisze...

Jolu, piękna różnorodność prac, podziwiam zdolności. Super pomysł na listy od Mikołaja do dzieci.
Pozdrawiam.

Małgosia X pisze...

Jolu, piękna różnorodność prac, podziwiam zdolności. Super pomysł na listy od Mikołaja do dzieci.
Pozdrawiam.

ewinka Nowa pisze...

Piękne prace, całkiem ich sporo. Najbardziej zachwyciło mnie opakowanie na wino- rewelacyjne! 🤩 Pozdrawiam 😀

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczności!!

Celestial pisze...

Cudowne prace! Karteczki śliczne a skrzyneczki równie piękne :) Super pomysł z listami do Mikołaja :)

aga-craft pisze...

Fantatsyczne prace a pudełko z autkami- kosmos, nie moge oczu oderwać :)

Barbara H pisze...

Piękne i różnorodne pracę.