niedziela, 13 lutego 2022

Zakładki do książek i czekoladownik na 18 urodziny

 Dziś kilka drobiazgów z papieru. Przychodzę do Was z zakładkami, które zrobiłam ze ścinków i kilku dodatków oraz gratisowych pasków ze Sklepiku Gosi. Bardzo lubię te papiery i takie szybkie prace. Efekt jest natychmiastowy i daje ogromną radość. Zakładki dołożyłam do WOŚP-owych aukcji.  

Dziś również mam do pokazania czekoladownik na 18 urodziny Nikodema. Zapraszam :)







Mam dla Was więcej zdjęć zakładek, z bliska i z daleka:


Kwiatki i listki z wykrojników są mojej roboty:






a tu jeszcze druga strona zakładek


Czekoladownik zrobiłam w męskim, granatowym kolorze, dodałam kratę i mnóstwo atrybutów młodego mężczyzny, bez których ciężko się obejść w dorosłym życiu :)





Na dziś tyle ode mnie. Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)

Pozdrawiam

Jola


4 komentarze:

kicikicitata pisze...

Wspaniałe prace. Czekoladownik bardzo mi się podoba. Fajnie połączyłaś kratkę i te gadżety męskie na wieczku:) Zakładki śliczne.
Czytanie od razu jest przyjemniejsze, gdy takie cudo tkwi w książce:)
Pozdrawiam serdecznie:)

Małgosia X pisze...

Jolu, piękny czekoladownik w męskim stylu. A te gratisowe paseczki są idealne właśnie na zakładki.
Uściski.

EwaJ pisze...

Fantastyczny, męski czekoladownik Jolu - stworzyłaś bardzo ciekawą kompozycję. Zakładki prześliczne, trudno wybrać najładniejszą.
Przesyłam serdeczne uściski:)

Barbara H pisze...

Urocze zakładki. Fajny czekoladownik.