środa, 4 grudnia 2013

Cuda na kijku...

... czyli niesamowite rzeczy zrobione na szydełku.  Autorką tych prac jest moja Mama, ja tylko usztywniłam te wszystkie cudowności powertexem i porobiłam fotki. Można już szydełkowe ozdoby zawieszać na choince. Zobacznie jakie dekoracje świąteczne można wyczarować z kordonka:

Najpierw aniołki:






 Później duża świeczka z czerwonym jęzorkiem na brązowej gwiazdce:







I cała masa szydełkowych dzwoneczków: 

























Wybacznie dużą ilość zdjęć, ale nie mogłam się powstrzymać :)
Moje następne prace pokażę w kolejnym poście.

Wszystkie te szydełkowe dzieła są do kupienia, proszę o kontakt, jeśli zechcecie mieć takie dekoracje u siebie. A tymczasem zapraszam na chwilę przyjemności dla ucha:


Dziękuję za odwiedziny i do następnego razu.

Brak komentarzy: