poniedziałek, 9 grudnia 2013

Pół roku na blogu minęło...

Wczoraj minęło 6 miesięcy od mojego pierwszego wpisu na tym blogu. Czas leci niemożliwie szybko. Wydaje się, że dopiero wczoraj się wszystko zaczęło. A tak naprawdę zaczęło się dwa lata temu, właśnie w grudniu, kiedy z braku zajęcia zaczęłam ozdabiać bombki. Dzisiaj postanowiłam pokazać Wam od czego się zaczęło i co wciągnęło mnie bez reszty.



























To tylko kilka prac zrobionych dwa lata temu, było ich znacznie więcej, ale nie jestem w stanie wszystkiego tutaj pokazać.

Bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny, wszystkie miłe słowa, które do mnie docierają. Będzie mi miło, jeśli odwiedzając bloga zostawicie kilka słów komentarza pod postem. Z góry za nie dziękuję.


Muzycznie zapraszam do krainy łagodności:


Miłego tygodnia i do następnego razu

Brak komentarzy: