środa, 7 października 2015

Kremowy chustecznik

Kremowy chustecznik... Formą i kolorem  miał się wpasować do kuchni, której nie widziałam na oczy. Często za to widuję właścicielkę kuchni, więc zadanie teoretycznie powinno być proste, prawda? :)  Wiedziałam tylko, że w kuchni rządzi kolor kremowy z czarnym i dodatkiem czerwonego. Poza tym miałam pełną dowolność wykonania. Zachowawczo podeszłam do rzeczy... postawiłam na minimalizm i elegancję... bez zbędnych dodatków, czy wzorów... I chyba trafiłam w dziesiątkę. Na szczęście... Lubię, gdy moje prace wywołują uśmiech na twarzach. Naprawdę!


 Chustecznik przedzieliłam kolorem na pół... kremowa góra i czarny dół


Na kremowym wieczku zrobiłam różany motyw 3D przy pomocy szablonu i pasty strukturalnej...


w słońcu wyraźniej widać motyw różany... delikatny i bez cieniowań,
 również przetarty kremową farbą i polakierowany.


Miejsce łączenia kolorów przykryłam czerwoną wstążeczką satynową z kokardką,


która nie przylega całkiem płasko do chustecznika.


 Wysuwane dno, ułatwiające wymianę chusteczek, jest pomalowane na czarno i również polakierowane.


I to tyle na temat kremowego chustecznika. 
Trafił już do swojej nowej Właścicielki i mam nadzieję, że będzie Jej długo służył. 

A na zakończenie tego miłego dnia trochę muzyki:


Dzięki za odwiedziny. Do następnego razu.



Brak komentarzy: