wtorek, 27 października 2015

Stroiki

Dziś kolejna porcja stroików z liści na styropianowej formie. Pogoda sprzyja, więc korzystam z niej w pełni - spaceruję, fotografuję i garściami znoszę jesienne skarby do domu. Z nazbieranych na spacerach skarbów poskładałam w całość takie kompozycje:


 z liści ułożyłam różyczki, z szyszek powycinałam kwiatki, patyczki, szyszki,  kasztany, żołędzie trawy i inne skarby pomalowałam turkusową bejcą...  całość złożyłam na liściastym podkładzie:






 w szczegółach wygląda to tak:








Drugi, mniejszy stroik ma podobną kompozycję, a jednak wygląda odrobinę inaczej, pewnie za sprawą żółtych liści i innego kształtu serca:








Dwa kolejne serca mają kompozycje ze sztucznych kwiatów:


małe (35 cm!) serce z fioletowym storczykowym akcentem:








i duże (ponad 50 cm)  serce z jasnymi storczykami:








Sami widzicie, że nie zawsze trzeba wydawać pieniądze na gotowe kompozycje, można samemu ułożyć stroik. Czas na to poświęcony to doskonały czas wspomnień o tych, których już z nami nie ma. To naprawdę dobrze wykorzystany czas. 

I jeszcze dla czepialskiego Maciusia muzyczny akcent zgodnie z życzeniem:



Dzięki za odwiedziny. Do następnego razu.

Brak komentarzy: