środa, 28 października 2015

Szkatułka dla Hani

Sezon urodzinowy w klasie mojej córki w pełni się rozwinął. Julina została kolejny raz zaproszona na urodziny swojej koleżanki Hani i dla niej właśnie zrobiłam szkatułkę. Hania to poukładana, ale i bardzo romantyczna, delikatna dusza, a Julinie Hania kojarzy się  z przyjemnym, delikatnym fioletem i rozmarzoną dziewczynką. :)  Szkatułkę poczyniłam zatem według wskazówek córki :


Pomalowaną na kolor kremowy szkatułkę przetarłam wrzosową farbą metodą suchego pędzla, aby uwydatnić  krawędzie i nadać delikatności... na wieczku znalazł się napis i obrazek przeniesiony za pomocą transferu.



 Środek szkatułki wykleiłam fioletowym filcem, żeby skarby Hani były bezpieczne




 Do szkatułki dokupiłyśmy z Julką przecudną różową filiżankę, której oczywiście nie sfotografowałam :)... a do kompletu Julka postanowiła zrobić bukiet z ulubionych cukierków Hani






I tak oto dzisiaj  mogę się pochwalić urodzinowym prezentem dla Hani, bo prezent już dotarł do właścicielki. Dodam tylko, że Hania była zachwycona:)

Muzycznie dzisiaj już będzie coś ładnego i całkiem świeżutkiego:


Dzięki za odwiedziny i do następnego razu.

Brak komentarzy: