środa, 9 grudnia 2020

Czekoladowniki świąteczne w granatach :)

 Kolejna porcja moich świątecznych poczynań - tym razem czekoladowniki w granatowym kolorze, z choinkami i gwiazdkami. Kompozycja podbita lustrzanym papierem, metaliczne gwiazdki, cyrkonie i brokatowa choinka...  pudełeczka z błyskiem :)



Pierwszy czekobox bardziej stonowany, z wytłoczonym, świątecznym elementem, z brokatową choinka




Drugi z cudnym, śnieżnym krajobrazem, białymi drzewami i chatką w lesie





Marzą mi się takie święta w małej chatce pośród gór, blisko natury,  ze śniegiem, kominkiem i ciszą... 

Może kiedyś... 

Na dziś tyle ode mnie.
Pozdrawiam Was serdecznie.

Jola


11 komentarzy:

Mój świat kolorów pisze...

Prześliczne czekoladowniki! Ja też marzę o takich białych świętach, jak w dzieciństwie bywały. Pozdrawiam serdecznie 🎄☃️❄️

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczne :)

Małgosia X pisze...

Przepiękne i bardzo klimatyczne czekoladowniki.
Oj tak, święta w małej chatce wśród śniegu to byłoby to.
Pozdrawiam.

HaMaLi pisze...

Śliczne ubranka na coś słodkiego, cudna zimowa grafika. Pozdrawiam cieplutko.:)

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję za miłe słowa. Widzę, że nie tylko ja marzę o świętach w górskim klimacie :)

Agnieszka Kamińska - Akami Handmade pisze...

Czekoladowniki pełne uroku :) Na żywo na pewno jeszcze piękniejsze, bo ten lustrzany papier ciężko uchwycić na zdjęciach.

decoris1.blogspot.com pisze...

To prawda z tym lustrzanym papierem. Ale robię, co mogę, żeby tu pokazać jego urok. Dzięki za odwiedziny :)

EwaJ pisze...

Śliczne czekoladowniki Jolu, taki błysk na Święta pasuje idealnie. Szczególnie uroczy jest ten ze śnieżnym krajobrazem, cudny klimat.
Przesyłam cieplutkie pozdrowienia:)

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję Ewo za odwiedziny i miłe słowo. Pozdrawiam równie ciepło:)

Zacisze Lenki pisze...

Śliczne czekoladowniki Jolu. Pozdrawiam serdecznie.:)

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję i równie serdecznie pozdrawiam :)