wtorek, 29 grudnia 2020

Zimowa kartka z sową

 Jeszcze kilka postów w klimacie świąteczno - zimowym. Dziś karteczka przestrzenna, duża, do pudełka z dużą ilością dodatków w kolorach bieli i błękitu, z cudną sową w roli głównej.




To jedna z moich najulubieńszych kartek, które wykonałam w tym roku.
Nie dość, że sprawiła mi mnóstwo frajdy przy tworzeniu, to jeszcze jest dokładnie taka, jak sobie zaplanowałam. Podoba mi się niezmiernie :)


Tłem jest prześliczny papier ze śnieżynkami, które błyszczą się przy każdym ruchu, do tego dołożyłam podwójne koła w kolorze turkusowym, jedno z papieru lustrzanego, drugie ma fakturę lnu.
Dwie różne wstążki, samodzielnie robione kwiatuszki, stempelek z Agaterii i mnóstwo listków, pręcików i gałązek. No i oczywiście sowa, którą jestem zauroczona :)




A jak Wam się podoba taka kartka? Dajcie znać w komentarzach :)

Pozdrawiam słonecznie

Jola

8 komentarzy:

aga-craft pisze...

Wspaniały zimowy klimacik :)

Małgosia X pisze...

Cudowna kartka - pełna uroku i delikatności.
Pozdrawiam.

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję pięknie :)

ewinka Nowa pisze...

Śliczna kolorystyka i kompozycja:-) Mnie też zauroczyła sówka :-)

Justyna K. pisze...

Świetna! :) śliczne kolory i kompozycja:)

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję bardzo:)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Wspaniała!!!!

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję Agnieszko :)