wtorek, 8 grudnia 2020

Szkatułka na pięćdziesiątkę

 Jakiś czas temu dostałam wyjątkowe zadanie mojej kuzynki Ewy- przygotowanie szkatułki w klimacie toskańskim dla Jubilatki, która kocha takie klimaty... miałam kilka pomysłów, ale pierwsza myśl od razu poszybowała do tej wyjątkowej serwetki. Stolik i krzesełka na zewnątrz, w otoczeniu kwiatów, mostków, starych murów i drzew. Na stoliku brakuje tylko kieliszków z toskańskim winem...




Tło pudełka jest pastelowe, szaro- lawendowe, pobielone dość mocno i lekko pochlapane 


z przodu umieściłam serduszko z imieniem Jubilatki


w środku wszystko również pomalowałam i pobieliłam


 i umieściłam życzenia, zgodnie z zamówieniem :)


Do przegródek będą włożone prezenty, więc przygotowałam specjalne karteczki, 
również zgodnie z zamówieniem Ewy




wzór na serwetce kończył się dość niefortunnie, więc domalowałam trochę traw, kwiatów i gałązek


dookoła domku domalowałam drzewa, żeby nie było tak pusto


i jeszcze z drugiej strony trochę więcej kwiatów i traw :)


Szkatułka spodobała się i Ewie i Jubilatce, więc dla mnie to najlepsza wiadomość. 
Cieszę się z takich rzeczy niezmiernie.


Dzięki za odwiedziny i te wszystkie przemiłe komentarze.

Pozdrawiam

Jola



8 komentarzy:

Justyna K. pisze...

Bardzo gustowna i delikatna :)

ewinka Nowa pisze...

Śliczny motyw, przywołuje miłe skojarzenia :-)

Mój świat kolorów pisze...

Piękne pudełko, perfekcyjnie wykonane ❤️

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Piękna skrzyneczka, wspaniały prezent!

Małgosia X pisze...

Taka urocza skrzyneczka będzie wspaniałym prezentem.

HaMaLi pisze...

Piękna skrzyneczka na drobiazgi.:)

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję pięknie za przemiłe komentarze:)

The Primitive Moon pisze...

Kolejna piękna szkatułka:) masz dar do decu :), podoba mi sie to co robisz i ba pewno będę do Ciebie zaglądać. Zapraszam w odwiedziny do mnie :)