czwartek, 3 grudnia 2020

Skrzyneczka dla Wiktorii

 Przygotowałam niedawno kolejną skrzyneczkę dla małej dziewczynki. Miało być coś z konikami i coś różowego. Pobawiłam się trochę farbkami, dołożyłam serduszka i wyszło coś takiego:


Serwetkę dopasowałam do wieczka szkatułki i domalowałam tło


w środku umieściłam najważniejsze informacje Maleństwa oraz od kogo jest pudełeczko


następnie dokleiłam serduszka - dwa  mniejsze na wieczku 


i jedno większe z napisem "Skarby Wiktorii" na froncie pudełka


całość wcześniej wylakierowałam na półpołysk



I gotowe... Takie rzeczy ostatnio wychodzą spod moich rąk... 
z tego, co wiem szkatułka się spodobała, więc cieszę się ogromnie.

A tymczasem dzięki za odwiedziny i komentarze pod poprzednimi postami.

Pozdrawiam

Jola


2 komentarze:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Piękna! Lubię tą serwetkę :)

decoris1.blogspot.com pisze...

Ja również ją lubię, pozdrawiam :)