poniedziałek, 7 grudnia 2020

Świąteczny zestaw kredek

 Dziś pomysł na świąteczny prezent dla dziecka, ale nie tylko.... kto dorosłemu zabroni rysować kredkami, szczególnie teraz? Zestaw jest prześliczny, składa się z 48 sztuk kredek w pudełku z szufladkami, które postanowiłam ozdobić mikołajkowo. Papiery, których użyłam pochodzą z action i kojarzą mi się z wierszykiem - "Idzie niebo ciemną nocą..." są prześliczne...  Co myślicie o kredkach w takim wydaniu?






Do ozdobienia pudełka użyłam dwóch papierów z kolekcji świątecznej, obrazek podbiłam ranką z papieru lustrzanego, dodałam kilka wykrojnikowych śnieżynek i pudełeczko gotowe.







Obrazek jest wyjątkowy i nie chciałam go zepsuć, 
postawiłam na prostotę i minimalizm... chyba się udało :)

Dzięki za dzisiejsze odwiedziny i do następnego razu.

Pozdrawiam

Jola


12 komentarzy:

HaMaLi pisze...

Rany, sama bym chciała takie dostać. Pudełeczko jest prześliczne, a paierki z actiona też wykorzystuję. Pozdrawiam serdecznie.

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję pięknie :)

EwaJ pisze...

Nie zepsułaś Jolu, pudełeczko wygląda pięknie i trochę magicznie:)
Pomysł na prezent jest świetny, bardzo kreatywny. Kupiłam dla wnusi podobny - trochę większy zestaw z kredkami, pastelami, pisakami i farbami. I masz rację, taki prezent to frajda nie tylko dla dziecka.
Gorąco pozdrawiam!

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję ślicznie:)

Agnieszka Kamińska - Akami Handmade pisze...

Bardzo lubię tę grafikę z zaprzęgiem Mikołaja na tle księżyca :) Prezent zyskał charakter :)

Justyna K. pisze...

Świetny pomysł, bardzo ladne wykonanie:)

ewinka Nowa pisze...

Cudowne opakowanie!

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję: )

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Wspaniałe opakowanie!!

decoris1.blogspot.com pisze...

Dzięki :)

Małgosia - "Sztuka w papilotach" pisze...

Świetny pomysł! Opakowania fabryczne często są niezbyt interesujące, a nawet brzydkie. Przepięknie ozdobiłaś pudełeczko!

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję Małgosiu :)