wtorek, 15 grudnia 2020

Kartki świąteczne do koperty

 Dziś znowu komplet składanych, fikuśnych kartek, tym razem zrobionych na płasko, żeby zmieściły się do koperty. Postawiłam na zimowy klimat - błękity i biele, oraz granatowe, nocne niebo :) Do tego śnieżynki, gwiazdki, śnieg i choineczka z kory, kilka brokatowych zawijasków... Kółeczka podbite papierem lustrzanym... takie zwyczajne, zimowe karteczki do wysyłki... zwyczajne, ale z twistem :)


Zapraszam na więcej zdjęć :)





w środku tylko włożyłam kartkę  w miejsce, gdzie docelowo będą życzenia...
ale to dopiero przed wysyłką :)












Tyle na dzisiaj ode mnie. Trzymajcie się cieplutko.

Do następnego razu.

Pozdrawiam

Jola

7 komentarzy:

Justyna K. pisze...

Świetne są, bardzo mi się podobają, stonowane kolory, elegancka kompozycja :)

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję bardzo :)

Craftfanka pisze...

Super forma:) Piękne karteczki:)

HaMaLi pisze...

Piękne zimowe karteczki, forma kartki bardzo fajna.:)

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję bardzo:)

Mój świat kolorów pisze...

Śliczne kartki i niespotykana forma☃️🎄🌲

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję pięknie: )