czwartek, 17 grudnia 2020

Szkatułka na powitanie Milenki

 Dzisiaj mały oddech od świątecznej twórczości :)  

Szkatułkę poczyniłam na prośbę babci Halinki dla Milenki, która niedawno przyszła na świat. Kolory, których miałam użyć to beże i brązy, więc od razu przyszła mi do głowy myśl, żeby wykorzystać serwetkę z dziewczynką pod parasolem. Serwetka jest cudna i po domalowaniu kilku szczegółów idealnie wpasowała się w pudełeczko.


Dolną część pudełka wykleiłam serwetką w beżową krateczkę, podcieniowałam na brzegach i dokleiłam serduszko z imieniem dziewczynki


na wieczku wkleiłam serwetkę 


domalowałam chmury i kwiatki, podcieniowałam wszystkie krawędzie i rysunek, podbiło to kształty i dało efekt 3D


w środku znalazły się najważniejsze informacje dla dziecka


oraz pamiątkowy wpis


efekt ogólny spodobał mi się bardzo, więc pewnie do tej serwetki będę jeszcze wracała nie raz :)



A jak Wam się podoba ta szkatułka?
Dajcie znać w komentarzach.

Pozdrawiam Was serdecznie i do następnego napisania.

Jola
 


12 komentarzy:

Craftfanka pisze...

Śliczna szkatułka i jaki śliczny obrazek:)

HaMaLi pisze...

Szkatułka prześliczna ze śliczną grafiką. Cudowny prezent.:)

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję pięknie:)

Mój świat kolorów pisze...

Prześliczne pudełeczko i niezapomniana pamiątka 🥰 pozdrawiam serdecznie ❄️❄️❄️

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję i również pozdrawiam 😍

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Przepiękna szkatułka - śliczny motyw!!

Agnieszka Kamińska - Akami Handmade pisze...

Wyszło super! Dzięki domalowywanym elementom szkatułka jest bardzo dziewczęca.
Pozdrawiam serdecznie!

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję i pozdrawiam:)

Małgosia - "Sztuka w papilotach" pisze...

Prześliczna szkatułka! Dzięki domalowanym elementom obrazek jest pełniejszy, świetny efekt! Bardzo mi się podobają detale - serduszko z imieniem i ważne informacje w środku. Wspaniała pamiątka dla maluszka :).

kigabet vel Ki pisze...

cudny klimacik wyczarowałaś :)

decoris1.blogspot.com pisze...

Pięknie dziękuję :)

The Primitive Moon pisze...

Jest doskonała!, absolutnie cudowna, jestem nią zauroczona ze względu na motyw, który wybralas, gdzie kupiłaś te serwetki? Pokazana grafika pochodzi z kolekcji obrazów Hummel na podstawie których zaprojektowano wiele wzorów krzyzykowych, których jestem wielbicielką 😊