wtorek, 27 marca 2018

Wianek na drzwi - lifting

Zeszłoroczny wianek wiosenny, który pokazywałam tutaj, otrzymał kilka nowych dodatków. Przede wszystkim ożywiłam go dodając więcej koloru zielonego, więcej kwiatów i oczywiście nakrapiane jajeczka. Teraz już gotowy zdobi drzwi wejściowe i wita gości.




Niby niewiele się zmieniło, ale jednak...



Wykorzystałam zieloną siateczkę dekoracyjną i malutkie styropianowe, nakrapiane jajeczka







Kolejna dekoracja jest gotowa przed świętami.

Wracam do pracy, bo jeszcze dużo przede mną.

Pozdrawiam

Jola



2 komentarze:

Basia Koy pisze...

Śliczny. Ja też przerabiam moje stare prace, np. z wianka zimowego powstaje wiosenny ;) Lubię to :))) Pozdrawiam Jolu i życzę pięknych Świąt Wielkiej Nocy :)

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję :) Tobie Basiu życzę również pięknych Świąt, czekam z niecierpliwością na Twoje prace. :)